12 Dzielnica

portal wielotematyczny

Dlaczego warto inwestować w kampanie AdWords?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób wykorzystać internet do reklamowania swojej firmy. I rzeczywiście, jest się nad czym zastanawiać, bo możliwości tutaj jest naprawdę wiele. Wysłanie maili do osób potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą. Banery zamieszczone na jakimś portalu. Albo, na przykład, kampania Google AdWords. I właśnie o tym ostatnim sposobie na zaistnienie w sieci opowiemy co nieco w niniejszym artykule.

[AdSense-A]

Jak to działa?

AdWords to system reklamowy Google’a, który działa w oparciu o jego wyszukiwarkę internetową oraz sieć witryn partnerskich, które przystąpiły do programu AdSense. W przypadku tej pierwszej reklamy wyświetlają się, gdy ktoś wpisze w nią słowa kluczowe zdefiniowane przez nas w panelu.  W przypadku tych drugich nasze boksy reklamowe pojawiają się na wybranych przez nas bądź przez system Google’a (kierowanie kontekstowe) stronach.

Zalety kampanii Google AdWords

Kampanie AdWords mają wiele zalet, zwłaszcza dla reklamodawców, którzy nie dysponują wielkimi sumami. Poniżej pokusiliśmy się na opisanie kilku z nich.

  1. Płacisz wyłącznie za kliknięcie, dzięki czemu unikasz sytuacji, gdy ponosisz koszty tylko za to, że Twoja reklama się wyświetliła.
  2. Docierasz ze swym przekazem reklamowym tylko do tych osób, które są zainteresowane produktami bądź usługami, które oferujesz.
  3. Sieć reklamową Google obejmuje 95,6% polskich internautów, a to oznacza 16,5 mln armię osób, do których możesz trafić ze swoją reklamą.
  4. To decydujesz kiedy uruchamiasz swoją kampanię AdWords i kiedy ją kończysz, a także ile pieniędzy na nią wydajesz.
  5. Zawsze możesz liczyć na wsparcie kogoś z teamu Google AdWords Support, który w razie problemów będzie Ci służył kompetentną pomocą.

Wady Google AdWords

Oczywiście, w tej beczce miodu jest i łyżka dziegciu. Źle skonstruowana kampania AdWords, a zwłaszcza nietrafnie dobrane słowa kluczowe, mogą sprawić, iż nie odniesiemy z naszych działań wiele pożytku. Dlatego zamiast samemu rzucać się na głęboką wodę, warto zlecić jej zaplanowanie i przeprowadzenie specjaliście od marketingu internetowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.