12 Dzielnica

portal wielotematyczny

Gwiazdy w reklamach

Nikt nie może zaprzeczyć, że reklama wpływa chociażby podświadomie na nasze wybory zakupowe. Aby odniosła jak najlepszy skutek spece od kreowania odpowiedniego spotu dwoją się i troją, by ten był odbierany jak najbardziej pozytywnie i oddziaływał według zamierzeń. Właśnie dlatego coraz częściej do promowania danego produktu wykorzystywany jest wizerunek największych gwiazd ze szklanego ekranu. Zachodzi tutaj efekt aureoli – istnieje większe prawdopodobieństwo, że lubiana aktorka czy ukochany wokalista sprawi, że z miejsca reklamowany przez niego produkt również odbierany będzie pozytywnie.

Gwiazdy w reklamach to bez wątpienia klucz do sukcesu i chociaż spot reklamowy z ich udziałem kosztuje nierzadko krocie to i tak producentom opłaca się ich angażowanie w tego rodzaju projekty. Zyski są bowiem o wiele wyższe a firmy i pojedyncze marki zyskują pożądany wizerunek.

Gwiazda, która reklamuje dany produkt ma wzbudzać zaufanie. Rekomendacja pięknej aktorki w kwestii danego kremu przeciw zmarszczkowego czy najnowszej kolekcji ubrań to najlepszy wzór dla potencjalnych klientów. Z pewnością ze sklepowej półki wybiorą produkt, który przecież „używany” jest przez gwiazdę aniżeli ten nikomu nie znany. Jak przyznają eksperci wykorzystanie wizerunku znanej postaci to obecnie najlepszy „haczyk” na konsumentów. Tutaj chodzi przecież o wywołanie ja najbardziej pozytywnych emocji i skłonienie do pożądanej decyzji zakupowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *